Kinezjologia

Technika RESET

Jak działa RESET:

Staw skroniowo -żuchwowy ma wpływ na całe ciało, włącznie ze szkieletem, mięśniami, meridianami, systemem nerwowym i systemem hydratacji.

1. Poprzez rozluźnienie mięśni szczęki staw skroniowo-żuchwowy zostaje idealnie wybalansowany. Z powodu swej centralnej roli w dynamice czaszkowej i kręgosłupa ma wpływ na jakość komunikacji pomiędzy mózgiem a mięśniami. Najmniejsze napięcie mięśni szczęki może zmienić normalne „wybalansowanie” ułożenie stawu, przez co do całego ciała będą wysyłane niejasne elektryczne informacje.

2. Emocjonalny stres w mięśniach szczęki może trwać całymi latami i być odpowiedzialny za chroniczne( przewlekłe ) napięcie szczęki. RESET nie tylko odpręża mięśnie, ale także powoduje uwolnienie od starych , podświadomych emocji.

3. Meridiany żołądka, jelita cienkiego, potrójnego ogrzewacza, woreczka żółciowego i jelita grubego przebiegają przez mięśnie w okolicy stawu skroniowo-żuchwowego. W Dotyku dla zdrowia badane są 42 główne mięśnie, mające połączenia z 14 meridianami. 90 % tych mięśni można wybalansować za pomocą RESET.

Wybalansowanie mięśni stawu skroniowo-żuchwowego ma znaczenie dla takich symptomów jak: bóle głowy, bóle karku, , bóle pleców, przepuklina rozworu przełykowego, praca zastawek przewodu trawiennego oraz całego przewodu trawiennego zależą od sprawnego funkcjonowania i równowagi stawu.

W TYCH PRZYPADKACH RESET POMÓGŁ:

- ciągłe zaciskanie zębów

- wieloletnie strzelanie szczęki, zgrzytanie zębami

- stres z dziećmi

- bezsenność

- moczenie nocne

- niemożność otworzenia ust po zabiegu dentystycznym

- złamana szczęka

- bóle karku

- bóle zatok

- bóle w obszarze miednicznym

- niepokój i stres

- migreny

- obolała szczęka

- bóle po zabiegach dentystycznych

- wzmocnienie nerek

- wydalanie trucizn z nerek

RESET wspomaga odmładzanie i relaksuje twarz.

Zapraszam na zabieg

Ola